Kakaós szelet, túrócsíkkal LM (latózmentes)

Nagyon kívántam egy finom túrós, kakaós sütit.:) Így készítettem egyet. Jobb mint venni valami cukros vackot, ebben legalább tudom mi van.:)



Hozzávalók:
Tészta:
1 tojás
1/2 csapott tk. szódabikarbóna
50 g kókuszzsír
7 evk. DW 50% liszt
7 evk. tönköly fehérliszt
7 evk. eritrit
15 evk. LM tej
2 evk. holland kakaópor

Túrókrém:
25 dkg LM túró
1 tojás
1 evk. aprószemű zabpehely
3 evk. eritrit

A tészta hozzávalóit összekevertem, belesimítottam egy sütőpapírral kibélelt tepsibe, majd a túrókrémet is elkészítettem és rákentem. Mindezt, előmelegített sütőben 180 fokon 35 percig, majd 200 fokon, 5 percig sütöttem.

Kiadós, nem túl édes, nagyon finom!

Összesen:
1624 kcal/ 108 ch/ 93 fehérje
Nekem 18 szeletem lett.

Jó étvágyat kívánok!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény