Wizz Air FM 2014

Kicsit visszagondolva...


Anno, 2012-ben Judit és Edina futottak váltót, az akkor még NIKE Fm-on. Mi ott voltunk, drukkolni, segíteni, örülni velük. Nagy élmény volt. Akkor elhatároztuk páran, hogy mi is belevágunk jövőre. Így is lett...csak sajnos akkor már Judit nem lehetett ott. Akkor megfogadtam, hogy ezt a versenyt, ha csak tehetem életem során, megfutom és rá emlékezek. 

Tavaly trióban futottunk. Anna és Kinga csodálatos partnerek voltak, nagyon jó hangulatú futás volt, örök emlék.:) Kinga azóta FM fut már.:D 

Idén Timivel duóban indultunk.:) Nem tudtam úgy felkészülni, ahogy terveztem...a sok eső és edzések (csoportos, személyi) mellett, nem maradt elég idő a futásra, de hála égnek nem volt baj belőle, mert végül a 11,7 (ami igazából 11,9 lett) 1:13:58 alatt futottam le, ami boldogság volt, mert a cél az volt, hogy 1:20 körül meglegyen.:) Nagyon jóleső, öröm futás volt...átlag 6:18 perc alatt ment 1 km, szépen, egyenletesen. 7-8 km körül kicsit lassultam, de sikerült visszaállnom. A végét sikerült még meghúznom. Jót tett a futóedzéseken a sok domb és emelkedő, most nem volt baj feljutnom/felfutnom a hidakra, stb, nem lassultam. Tavasszal a Vivicitta 7 km-es távon, akkor lassultam be, mikor a Margit-hídra kellett felfutnom, ezt szerettem volna kiküszöbölni. Tavaly a 8,2 után, mondtam még kb. 2 km benne volt a lábamban, most azt éreztem, hogy még 4-5 km ment volna és ennek nagyon örülök.:)

176. helyen: ÉRD ARÉNA - Duó, Zólyomi Noémi  01:13:53 , Sántha Tímea 01:13:43, Összesen a FM futásunk: 02:27:37


Timi is nagyon ügyes volt, simán tolta a saját 9,4 (valójában 10 km) km-es távját. Minden ment flottul.:) Kata FM futott,velünk indult, illetve az Andi-Niki-Nati trió is csodálatosan teljesített. Büszke vagyok a NonóÉletmód-os lányokra.:)

Jövőre újra megyünk...ki tudja milyen összeállításban.:)

Addig is készülünk a Spar Stafétára, ahol 4-en futunk. Az én távom 11,4 km, én kezdek megint. Szandi, Niki és N. Niki lesznek a társaim...csapatnevünk ÉRD ARÉNA - four in hand! Felkészülés indul!!!:D

Indulás előtt:
ÉRD AÉNA DUÓ.:)



Trió két tagja, Andi és Nati.:)


Katus, első FM futása előtt.:)


Rajthoz.:


Közben:



Váltás:


Éremmel, büszkén.:) MEGCSINÁLTUK!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény