5 évvel ezelőtt...

"Reggel 71,5 kg voltam...boldog vagyok, még 1,5 kg és megvagyok!!! 
De, tényleg meg vagyok???? Vége elérem az álom súlyom?? Lézetik, hogy sikerülni fog?Persze tudom nehezebb megtartani mint elérni, de akkor is elérem és megcsináltam.:)
Fura hogy vége...szerettem diétázni, marha hülyén hangzik, de annyi új barátom lett és annyi szeretetet kaptam. Meg persze kemény szavakat, de nem baj. Kellett az is biztos, hogy ideáig eljussak!
Tegnap, mikor vettem fel a gatyámat, mert viszem bevetetni, tudatosult bennem: "minden leesik rólam. Én egyet tudok Lányok, egy mondatban benne van minden igazság, és ezt higgyétek el nekem: LE LEHET FOGYNI, MINDENKI LE TUD FOGYNI, CSAK IGAZÁN, NAGYON KELL AKARNI!!! Aki akar lefogy. Nem törődjünk már bele, ha nem érezzük jól magunkat. Inkább higgyük el, le lehet fogyni kínok nélkül is. Szépen kalóriát és szénhidrátot kell számolni. Nem 1-2 hét, vagy hónap alatt, kemény 5-6-7- hónap, lehet 1 év alatt....de le lehet. Ne adjátok fel!"

5 éve volt, hogy ezeket a sorokat írtam, Karácsonyra meg is lett az álom, 70 kg vagyis 6 hónap alatt 29 kg.:) Borzasztóan boldog voltam, de akkor még nem sejtettem, hogy nem ott van ennek az egésznek vége, hanem ott kezdőik minden.:) Mert utána még ugye lement 10 kg, majd pici vissza, majd az áldott állapot Pancival, majd a sok sport, az aerobik edzői, az óratartások, az izommal arányosan a súlynövekedés...

Mai napig bizony oda kell figyelni. Aki egyszer volt 100 kg, az bizony hízásra hajlamos, nem hiába ér el ekkora súlyt. Tudatosnak kell lenni, mozogni kell rendszeresen, de nem szabad mártírnak lenni. Meg kell adni a testünknek és lelkünknek is, ami jár. Ezt kell megtanulni főleg, megismerni a testünket és hallgatni rá.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény