Majdnem pont 5 éve...

... a születésnapomon írtam, ami 26-án lesz!

"25 évesen az élet olyan, mint 24 évesen!:) De mégis teljesen más. 24 évesen pocakos voltam, vártuk Amit és sok mindenről máshogy gondolkodtam, mint most. Most Anya vagyok. Megküzdöttem az álmomért, és ez rengeteg erőt ad mindenhez.:) Mikor elkértem a 70 kg-t boldog voltam, de ez is mint sok minden később érik be. Most élvezem is már,  elégedett vagyok. Tökéletes nincs, de törekszünk rá.:) A cél a 68 kg és azt tartani. A második babánkat 70 kg-val szeretném vállalni. Nekem ez a 70 kg, "kényelmes".:) Messze állok nagyon nagyon a vékonytól, de átlag testalkatú, egészséges nő lettem, akinek jól esik a mozgás és imád öltözni. Szóval csajok: 25 éves vagyok, 172 cm és 70 kg. Keményen megdolgoztam érte. BOLDOG VAGYOK!:)"


Bizony akkor még sok mindent nem tudtam, például azt sem, hogy 59 kg is leszek, ahogy azt sem, hogy Pankával 60 kg-val esek majd teherbe pont egy évvel később. De az a jó, hogy nem tudjuk előre mit hoz a jövő...

Mi mást mondhatnék:
Szóval Csajok: 30 éves vagyok, 172 cm és 67 kg! 
Keményen megdolgoztam érte. BOLDOG VAGYOK!:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény