2009.06.10

A fogyókúrám kezdetének 2009.06.13 napját tartom...ekkor (vagyis holnap lesz 6 éve) hogy véglegesen és visszavonhatatlanul eldöntöttem lefogyok és változtatok. Előtte pár nappal ezt a kezdő bejegyzést írtam a naplómba:

"Nem tudom sokan vannak-e úgy mint én, ha már csak egy embernek segít, vagy jelent majd valamit a naplóm már megérte. Vezetek blogot a kislányomról, régen itt vezettem a terhes naplómat is, de aztán Ádus (Férjem) saját blogot varázsolt nekem, amit imádok. De a kislányom által átélt csodát és a sok sok gyönyörűséget amit ő jelent nekem, nekünk, nem akarom elrontani holmi diéta témával.:)

Szóval a kislányom, Amira 11 hetes. Tavaly nyáron mentem férjhez és én vagyok a világ legboldogabb Anyukája és Felesége....röviden ennyi:) DE!!!! Sajnos, soha nem voltam vékony. De azért tartottam a súlyom 70-75 között, az a "pont belefér még" kategória. Aztán megismertem a Párom és hipp-hopp 80 kg lettem. Mikor diétázni akartam az esküvőre, kiderült állapotos vagyok. Szülni 96kg-val mentem. Nem gondolom hogy ez nagyon sok, belefér szerintem. Illetve beleférne, ha  ideális súllyal esek teherbe és én is 10 kg leadtam volna a szüléssel. De rólam 4 kg ment le úgy, hogy a Kicsikém 3555g született!!! Szóval 92 jöttem haza....és most mikor pár napja ráálltam a mérlegre voltam 99! :( Nagyon sírtam!:( 

Utálom magam, kismama nadrágban járok, mindenki terhesnek néz, gratulálnak hogy jön a következő baba, helyett hogy Amit dícsérnék!! Hiába mondja a férjem, félek nem lát már szépnek. Belenézek a tükörbe és nem az a csaj mosolyog már vissza. Hiányzik a régi Nonó, aki jókedvű és jól érzi magát. Hiába mondják, majd lemegy majd lemegy...addig én belebetegszem, és ezt nem szeretném. Ezért tenni fogok ellene. De én most kövér vagyok. Bánt. Egy ruha sem jön rám. Anyukám ruháit hordom.:( 

 Még szoptatok (napi1x), úgyhogy nem diétázok még. Norbi duci tréninget megszerezte nekem a férjem arra fogok tornázni. Mert az arra van ami nekem kell, zsírt éget és ekkora súllyal is végezhető. Rubint Rékát akartam, de egy kedves ismerős szólt, az alakformáló, semmi értelem 90 kg felett. 

Enni eszek amit főzök, de édességet egyáltalán nem, helyette kiló számra megy a gyümölcs. Abban is van cukor de az mégsem egyenértékű a csokival. Kenyérféléket még eszek, módjával és este 6 után minél könnyebbet, de kenyeret, nasit nem. 

Amit még tudni kell nagyon nagy maradt a hasam, ezért a plusz minden napi hasizom gyakorlat...szeretném ha szépen lemenne. Remélem lefog. Ettől félek, sok hasonló hasú hölgyet láttam itt, mint amilyen nekem lett, és félek hogy nekem is plasztikáztatni kell majd. De erre nem gondolok, el szeretném mindenáron kerülni, elég volt nekem a császár! Ádussak megbeszéltük adok magamnak minimum 1 évet, ha akkor is lesz hasam hiába fogyok le, akkor átbeszéljük ezt a témát.

Minimum 20 kg kell fogynom. Ma reggel 98 kg voltam. A célom 75... a lényeg hogy,  le 80 alá. De a legboldogabb 75-el lennék:) SZVAL 23 KG KELL FOGYNOM, ÉS JÓ LENNE KARÁCSONYIG!!!! 

Súly: 97 kg BMI: 32,79 -18 túl sovány 18-20 sovány 20-25 normál 25-30 túlsúlyos 30-35 elhízás 35-kóros elhízás. Vagyis én elhíztam!:( Na sebaj, majd lemegy. Le kell mennie, szépnek kell lennem, egészségesnek, mert nálam szerencsésebb ember nincs a világon!:) Akinek ilyen csodálatos kislány és férje annak igenis tenni kell magáért, az egészségéért.  

Próbálok minden nap írni (ha Ami engedi) mit ettem, mit sportoltam. Mondom, ha már egy ember velem csinálja végig, tudjuk egymást segíteni, és erőt kap tőlem, az írásaimból, már megérte!"


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény