2 hete eszek mentesen...

Tej, tejtermék, glutén...mind  a kettő lassan népbetegség...legalábbis sokan fogjuk ezekre, hogy emiatt fáj a fejünk, vagyunk fáradékonyak stb. Én őszinte leszek, amondó vagyok, az embernek minden táplálékra szüksége van, de bizony én is megtapasztaltam (2. hete), hogy tej, tejtermék és gluténmentesen étkezve elmaradtak az addigi zavaró tényezők.



Két hét nem sok idő, min. 3 hónapot szeretnék adni magamnak. Két hét alatt amit észrevettem, hogy 6 óra alvás bőven elég (ez hihetetlen, máskor 10 sem volt elég), nem puffadok, nem vagyok fáradékony, sokkal jobban bírom az edzéseket, nem fáj végre a fejem 2 naponta és végre nem vagyok egész délután éhes. Ha más nem is változik az elkövetkező 3 hónapban, csak ezek, nekem már megérte.:)

Az étkezésem alapja, hogy mindig van a tányéromon fehérje, zsír és megfelelő szénhidrát. Továbbá próbálok csak 3 max. 4-szer enni egy nap, meghagyom a 4 órát legalább az étkezések között, hogy rendesen meg tudjam emészteni az ételt, viszont minden érkezésnél jóllakok. Min. 4 l megiszok egy nap, mentes víz és tea (tőzegáfonya, echinacea) formájában, továbbá elhagytam a kávét, helyette Kopi Pegaga iszok, amit imádok. Amiről nehéz lemondanom, az a nagy mennyiségű gyümölcs, ami csak éhesebbé tesz, próbálom főétkezések előtt, kisebb mennyiségben beiktatni fél órával. Hétvégén ez nem sikerült mert két nap alatt egy egész dinnye elfogyott, ezen még van mit javítanom.:)

Nagyon finomakat eszek. Étterembe eddig úgy oldottam meg, hogy levesnek ha húslevest kértem, akkor azt tészta nélkül, halászlevet kenyér nélkül, másodiknak marhahusit ettem egyszer, roston gombával és kevert friss salátával, egy másik alkalommal pedig borjúpörköltet, nagy adag uborkasalival. 

Már próbálgatom a magliszteket illetve egyéb lisztekkel a sütést, és bizony van 1-2 recept, ami nagyon ízlett. A túró helyett totu nálam most nagy sikernek örvend.:)
Receptek:

Járok két hete nyirokmasszázsra is (heti 2 alkalommal), emellett szedek Máriatövis kapszulát, a tisztulás segítése érdekében.:)

Mindenki hisz, amiben szeretne, én ezt most végig csinálom, mert eddig beválni látszik a dolog. Nem, nem térek át a paleora, de bizony sok finom és jól használható dolgot tudok átvenni a paleo táplálkozásból a mostani étkezéseimhez.

És voltam teljes nagylaboron (SZTK) is előző hét végén, ami szerintem nagyon jó lett. Picit a koleszterinem több, de ez lehet bármilyen stressztől is illetve a CK, ami erős fizikai igénybevételtől (azon a héten volt a napi 100 perc edzés). Minden más rendben van. TSH 1,09. T3 és T4, RT3, B12 még szeretnék majd nézetni, ahogy eljutok, mert ugye ezeket az állam nem támogatja és nem csinálják meg.

Korábban írtam a tej, tejcukor érzékenységről. Most jöjjön a glutén. 
Itt szerintem nagyon jól le van írva: KATT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény